10.05.

Prosla je ponoc, pa sada vec juce, Vlada Divljan bi napunio 60 godina…
Idoli su pravi naziv za njegov bend, jer mislim da je imao sve kvalitete da nekome bude idol. Pravi. I meni jeste. Slusajuci druge kako pricaju o njemu i slusajuci njega, njegove stihove… Tu ima toliko cistine i neiskvarenosti, iskrenosti da je to nesto neverovatno. Iako bi sada imao 60 godina on je primer jednog decaka. I znam da sam zakasnio sat vremena sa cestitkom, ali znam takodje i da Vlada nije voleo da ga velicaju previse i da se ne bi ljutio i ako se okasni sa cestitkom… Sigurno ga je smarala sva ta paznja koju svi dobijamo za rodjendan, ali eto… Vlado, srecan rodjendan. Znaj da si svojom muzikom, svojim likom i delom, uticao na oblikovanje licnosti jednog decaka jos od tinejdzerskog doba.

…njene oči pametne poljubio sam zadnji put
ja ću im se javiti u snu ili na javi
ja ću im pokazati kako kruže sazvežđa

mr_brightside
I've got the eyes of melancholic king, but all I've gotta do is smile.

Komentariši